Poniedziałek, 23 października 2017

Polska na 23-im miejscu w rankingu najbardziej wartościowych marek na świecie

Opublikowano: 10 października 2017 10:57:02
Podziel się i skomentuj

Polska dysponuje 23 najbardziej wartościową marką narodową na świecie - wynika z rankingu najbardziej wartościowych marek narodowych brytyjskiej firmy doradczej Brand Finance.

Polska na 23-im miejscu w rankingu najbardziej wartościowych marek na świecie

W stosunku do zeszłego roku jest to jednak spadek o 2 miejsca, chociaż markę wyceniono o 11 % drożej niz w 2016 r. Jej wartość obecnie to 571 mld dol. Ranking otwierają USA, Chiny i Niemcy. Z krajów naszego kontynentu przed nami są jeszcze: Wielka Brytania, Francja, Włochy, Hiszpania, Szwajcaria, Holandia, Rosja i Szwecja.

Jak podała PAP, prezes Brand Finance David Haigh "ocenił, że wzrost wartości marki Polska wiąże się przede wszystkim z prognozami silnego wzrostu gospodarczego. Inny powód tego wzrostu to inwestycje w technologię, badania i rozwój oraz stworzenie przyjaznego ekosystemu dla małych i średnich przedsiębiorstw."

Podziel się i skomentuj